STARLIFE

Produkty gratis

Memory game

Propozycje prezentów:

Problemy:

Biuro obsługi klienta:
+48 655 0 655 00
dzialsp@starlife.pl
Pytania i odpowiedzi w formacie PDF
(do wydruku)

Pytania i odpowiedzi

Wierzymy, że poniższe pytania i odpowiedzi pomogą w podstawowym zrozumieniu oferty firmy STARLIFE. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, napisz do nas mail na biuro@starlife.pl. Z przyjemnością odpowiemy w krótkim czasie na Twoje zapytanie.

Dziękujemy

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o STARLIFE?
Informacje o STARLIFE można znaleźć na naszej stronie internetowej www.starlife.pl w zakładce O NAS
              
Do czego służą przydzielone identyfikator i hasło?
ID lub inaczej numer identyfikacyjny przydzielony jest w celu szybszej komunikacji i identyfikacji osoby, zgłaszającej jakikolwiek temat do centrali STARLIFE. Hasło jest potrzebne do zalogowania się na stronie STARLIFE. Bez zalogowania się strona internetowa dostępna jest w ograniczonej wersji. Po zalogowaniu się dostępna jest pełna zawartość naszej witryny.

Czy jest dostępna InfoLinia?
Tak, chętnie pomożemy Wam w wybranych tematach:
Informacje ogólne: biuro@starlife.pl
Produkty: +48 655 0 655 00, zamowienia@starlife.pl
Prywatna Sieć STARLIFE: +48 724 200 111, pss@starlife.pl

Poniedziałek - piątek: godz. 8 do 16

Czy aby kupować produkty muszę być członkiem STARLIFE?
Oczywiście że nie, zakup produktów dostępny jest dla każdego. Członkostwo jest jednak bardzo opłacalne, przynosi same korzyści i zalety: uzyskasz lepsze ceny produktów, otrzymasz rabaty na zakupy, możliwość skorzystania z promocji lub darmowych połączeń w ramach komunikacji w Prywatnej Sieci STARLIFE.

Czy otrzymam zniżkę, kiedy zarejestruję się w korporacji STARLIFE?
TAK, zniżka uzależniona jest od wartości Twojego pierwszego (rejestracyjnego) zakupu:
1. Zakup za 280 zł = na każdy kolejny zakup masz zniżkę 14 % (bez limitu)
2. Zakup za 905 zł = na każdy kolejny zakup masz zniżkę 28 % (bez limitu)

Jak zamówić produkty?
Bardzo łatwo:
e-mail: zamowienia@starlife.pl, dzialsp@starlife.pl
tel.: +48 655 0 655 00
fax: +48 71 339 23 17
e-sklep: www.starlife.pl

Czy macie dział sprzedaży? Gdzie i w jakich godzinach jest czynny?
Tak, mamy ale znajduje się w siedzibie głównej w Czechach.
Godziny otwarcia:
poniedziałek:                    9.00 – 16.00
wtorek:                              9.00 – 18.00
środa – piątek:                  9.00 – 16.00

Jak realizowane są dostawy zamówionego towaru?
Czas dostawy zależy od dostępności produktów, terminów płatności oraz warunków atmosferycznych i wynosi maksymalnie do 5 dni roboczych. Więcej w Ogólnych warunkach handlowych w pozycji 6, patrz link www.starlife.cz/int/pages/terms_of_service.asp?lng=pl

Gdzie mogę znaleźć katalog produktów?
Katalog produktów on-line - wystarczy kliknąć na link
www.starlife.pl/int/products/catalog.asp?lng=pl
Katalogi produktów i inne materiały drukowane można pobrać z
www.starlife.pl/int/pages/documents/documents.asp?lng=pl. Pod tym linkiem znajdują się materiały drukowane dostępne w wybranym języku.

Czy można sprawdzić składy poszczególnych produktów?
Tak, to jest nasza wielka przewaga nad innymi firmami! Nie ukrywamy składu naszych produktów. Wręcz przeciwnie, chcemy aby każdy mógł je zobaczyć i porównać z konkurencją (głównie ilości substancji czynnej w przeliczeniu na cenę). Składniki są zawsze wyświetlane po kliknięciu na wybrany produkt, np.:
www.starlife.pl/int/products/product_detail.asp?lng=pl&ID=1111

Gdzie sprawdzę, które produkty są dostępne?
W zakładce PRODUKTY jest opcja Produkty dostępne. Lub kliknij www.starlife.pl/int/products/stock.asp?lng=pl (po zalogowaniu się na swoje ID i hasło).

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem zamówionego towaru?
Po prostu skontaktuj się z nami:
e-mail: zamowienia@starlife.pl, reklamacje@starlife.pl
tel.:  +48 655 0 655 00

Chciałbym zareklamować towar?
Ogólne warunki handlowe określają w punkcie 8. jak jest szczegółowa procedura reklamacji www.starlife.pl/int/pages/terms_of_service.asp?lng=pl lub skontaktować się z nami:
e-mail reklamacje@starlife.pl

Czy możliwa jest wysyłka towarów za granicą?
Oczywiście. Firma STARLIFE realizuje zamówienia od wielu klientów z różnych państw, a więc mamy wieloletnie doświadczenie w wysłaniu towaru do innych państw. Aby uzyskać więcej informacji i procedurę zamówienia zobacz:
www.starlife.pl/int/pages/teamwork/shipment.asp?lng=pl

Chcę skorzystać z profesjonalnej konsultacji specjalisty do spraw produktów STARLIFE. Czy to możliwe?
Wystarczy przejść do linku www.starlife.pl/int/pages/consultations/ots_table.asp?lng=pl i wybrać w jaki sposób chcesz przesłać pytanie do specjalisty.

Co należy zrobić, aby zostać członkiem Prywatnej Sieci STARLIFE i korzystać z darmowej komunikacji?
Członkostwo w PSS jest związane z podpisaniem umowy, więcej informacji uzyskacie od swojego sponsora lub kontaktując się z naszym pracownikiem:
tel.: +48 724 200 111
e-mail: pss@starlife.pl

Nie byłem obecny na akcji STARLIFE ale chciałbym wiedzieć jak wyglądała organizacja tego spotkania?
W takiej sytuacji zalecamy obejrzeć naszą fotogalerię, w której znajdują się zdjęcia ze wszystkich zorganizowanych akcji STARLIFE:
www.starlife.pl/int/pages/photogallery.asp?lng=pl. Po zalogowaniu się możesz wybrać i zapisać sobie zdjęcie tego, co Cię interesowało i co Cię ominęło :-)

Chciałbym przystąpić do programu AUTO333?
Program AUTO333 to doskonałe narzędzie do budowania biznesu. Możliwość skorzystania z tej oferty, tej przyjemności jazdy po drodze pięknym, nowym autem i reklamowania nie tylko siebie ale również firmy STARLIFE, ma wyłącznie reprezentant STARLIFE. Musisz być aktywny, realizować otrzymany plan i wówczas Ty też możesz otrzymać nowe auto. W zakładce BUSINESS, wiersz Wydruki bonusowe znajduje się opcja AUTO333, zobacz: www.starlife.pl/bonus/?lng=pl tutaj możesz łatwo sprawdzić warunki otrzymania auta oraz sprawdzić, czy Ty realizujesz kryteria przystąpienia do programu.

Co oznaczają nazwy PV, BPV, BPGV?
PV – punkt bonusowy (1 PV = 4,20 zł dla reprezentanta, 1 PV = 5,04 zł dla VIP klienta VIP, 1 PV = 5,88 zł dla klienta)
BPV – wartość bonusu w punktów bonusowych
BPGV – suma PV w strukturze danego reprezentanta

Cały system bonusowy na pewno chętnie wytłumaczy Wam Wasz sponsor…
Pytania i odpowiedzi w formacie PDF
(do wydruku)
Proszę czekać, trwa ładowanie danych…