STARLIFE

Pytania i odpowiedzi

Wierzymy, że poniższe pytania i odpowiedzi pomogą w podstawowym zrozumieniu oferty firmy STARLIFE. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, napisz do nas mail na infoPL@starlife.cc Z przyjemnością odpowiemy w krótkim czasie na Twoje zapytanie.
Dziękujemy

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o STARLIFE?
Informacje o STARLIFE można znaleźć na naszej stronie internetowej www.starlife.cc w zakładce O NAS

Czy macie dział sprzedaży? Gdzie i w jakich godzinach jest czynny?
ID lub inaczej numer identyfikacyjny przydzielony jest w celu szybszej komunikacji i identyfikacji osoby, zgłaszającej jakikolwiek temat do centrali STARLIFE. Hasło jest potrzebne do zalogowania się na stronie STARLIFE. Bez zalogowania się strona internetowa dostępna jest w ograniczonej wersji. Po zalogowaniu się dostępna jest pełna zawartość naszej witryny.

Czy jest dostępna InfoLinia?
Tak, chętnie pomożemy Wam w wybranych tematach:
Informacje ogólne: infoPL@starlife.cc
Biuro obsługi klienta: +48 655 0 655 00
Produkty: infoPL@starlife.cc
AWS: infoPL@starlife.cc
Poniedziałek - piątek: godz. 8 do 16

Czy aby kupować produkty muszę być członkiem STARLIFE?
Oczywiście że nie, zakup produktów dostępny jest dla każdego. Członkostwo jest jednak bardzo opłacalne, przynosi same korzyści i zalety: uzyskujesz na zawsze rabat 65 % i to już na pierwszy zakup. Zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta.

Czy otrzymam zniżkę, kiedy zarejestruję się w klubie STARLIFE?
TAK, zniżka uzależniona jest wyboru Twojego pierwszego (rejestracyjnego) zakupu:
A. Zakup za 460 zł = na każde kolejne zamówienie masz już na zawsze zniżkę 65 % (do limitu 400 PV/m-c)
    lub
B. Zakup za dowolną kwotę (masz od razu zniżkę 65 %), a jeśli w okresie 2 miesięcy suma Twoich zamówień wyniesie min. 534 zł, uzyskasz zniżkę 65 % na zawsze (do limitu 200 PV/m-c)

Jak zamówić produkty?
Bardzo łatwo:
e-mail: infoPL@starlife.cc tel.: +48 655 0 655 00
e-sklep: www.starlife.cc

Czy macie dział sprzedaży? Gdzie i w jakich godzinach jest czynny?
Tak, mamy ale znajduje się w siedzibie głównej w Czechach.
STARLIFE s.r.o.
Masarykova 1577, 252 19 Rudná, Czech Republic
IČO: 25207377, DIČ: CZ25207377
Registration: Městský soud v Praze, oddíl C 377675
Godziny otwarcia:
wtorek: 9.00 – 18.00
czwartek: 9.00 – 16.00

Jak realizowane są dostawy zamówionego towaru?
Czas dostawy zależy od dostępności produktów, terminu płatności oraz i wynosi do 5 dni roboczych. Więcej w Ogólnych warunkach handlowych w pozycji 6, patrz link www.starlife.cc/int/pages/terms_of_service.asp?lng=pl

Gdzie mogę znaleźć katalog produktów?
Katalog produktów on-line - wystarczy kliknąć na link
www.starlife.cc/int/products/catalog.asp?lng=pl
Katalogi produktów i inne materiały drukowane można pobrać z
www.starlife.cc/int/pages/documents/documents.asp?lng=pl. Pod tym linkiem znajdują się materiały drukowane dostępne w wybranym języku.

Czy można sprawdzić składy poszczególnych produktów?
Tak, to jest nasza wielka przewaga nad innymi firmami! Nie ukrywamy składu naszych produktów. Wręcz przeciwnie, chcemy aby każdy mógł je zobaczyć i porównać z konkurencją (głównie ilości substancji czynnej w przeliczeniu na cenę). Składniki są zawsze wyświetlane po kliknięciu na wybrany produkt, np.:
www.starlife.cc/int/products/product_detail.asp?lng=pl&ID=1111

Gdzie sprawdzę, które produkty są dostępne?
W zakładce PRODUKTY jest opcja Produkty dostępne. Lub kliknij www.starlife.cc/int/products/stock.asp?lng=pl (po zalogowaniu się na swoje ID i hasło).

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem zamówionego towaru?
Po prostu skontaktuj się z nami:
e-mail: infoPL@starlife.cc
tel.: +48 655 0 655 00

Chciałbym zareklamować towar?
Ogólne warunki handlowe określają w punkcie 8. jak jest szczegółowa procedura reklamacji www.starlife.cc/int/pages/terms_of_service.asp?lng=pl lub skontaktować się z nami:
e-mail: infoPL@starlife.cc

Czy możliwa jest wysyłka towarów za granicą?
Oczywiście. Firma STARLIFE realizuje zamówienia od wielu klientów z różnych państw (należących do UE), a więc mamy wieloletnie doświadczenie w wysłaniu towaru do innych państw. Aby uzyskać więcej informacji i procedurę zamówienia zobacz:
www.starlife.cc/int/pages/teamwork/shipment.asp?lng=pl

Chcę skorzystać z profesjonalnej konsultacji specjalisty do spraw produktów STARLIFE®. Czy to możliwe?
Wystarczy przejść do linku www.starlife.cc/int/pages/consultations/ots_table.asp?lng=pl i wybrać w jaki sposób chcesz przesłać pytanie do specjalisty.

Co oznaczają nazwy PV, BPV, BPGV?
PV – punkt bonusowy (1 PV = 4,60 zł dla reprezentanta)
BPV – wartość bonusu w punktów bonusowych
BPGV – suma PV w strukturze danego reprezentanta

Cały system bonusowy na pewno chętnie wytłumaczy Wam Wasz sponsor…
Proszę czekać, trwa ładowanie danych…